Gea data d.o.o. obavlja dostavu proizvoda na području Republike Hrvatske putem GLS dostavne službe. Vaša pošiljka osigurana je u slučaju gubitka ili oštećenja možete nas kontaktirati na direktan broj 098/1710 434 ili na [email protected]

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.

Cijena dostave biti će navedena u ponudi/predračunu koji ćemo vam poslati nakon što obradimo Vašu narudžbu.

Cijene dostave, a ovisno o Vašoj lokaciji biti će navedene na ponudi/predračunu.

Cijena dostave ovisi o težini i količini paketa te ovisi o Vašoj lokaciji. Cijena dostave biti će navedena na ponudi/predračunu za onu količinu robe koju Vam isporučujemo.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Povrat ili zamjena proizvoda?

Ukoliko je proizvod neotvoren, rok za povrat/zamjenu proizvoda je 14 dana.